A légtartó (pneumatikus) reklám eszközök, termék másolatok legelterjedtebb anyaga itthon a PVC, amely az olcsó beszerzési ára mellett, légtartósága, és hegesztés esetén az alacsony olvadáspontja miatt lett ennyire közkedvelt. Kevesen tudják, de a légtartó termékek elkészítéséhez több szempontból sem ez az anyag a legmegfelelőbb.
A légtartó pneumatikus reklám eszközök legideálisabb anyaga a TPU (Thermoplastic urethan) amely nemcsak, hogy kiválóan alakítható, de kellően rugalmas is ahhoz, hogy dolgozhassanak vele. Az ebből az anyagból készült felfújható termékek remek légtartó tulajdonsággal bírnak, és kellően terhelhetők. Mint általában minden héliummal fújható, vagy légtartó terméknek, a hegesztett reklámoknak is van egy nagyon előnytelen tulajdonsága, ez pedig az, hogy a legkisebb sérülés is használhatatlanná teszi a terméket.
Amennyiben egy hegesztett (légtartó) reklám eszköz megsérül, szinte biztos, hogy a renoválás idejére ki kell venni a dekorációk sorából. Mivel javítása csak teljesen leeresztett állapotban megoldható, kültéren való üzemeltetésük mind anyagi, mind a reklám kampány sikerének szempontjából magas kockázatot jelent! Megrendelés előtt kérem mindenképp mérlegelje az alábbiakat.
Előnyök:
Nem igényel áramforrást (csak fújásnál)
Hangtalan működés
Héliummal töltve lebeg
Hátrányok:
Hosszú üzembehelyezési idő
Standard méret és forma
Költséges és hosszadalmas javítás
Magas sérülési faktor
Körülményes belsővilágítás
Drága előállítás
Ideális:
Felfújható rendezvény gömb
Felfújható óriás fesztivál labda
Felfújható légtartó reklám oszlop
Felfújható jelző bója, tüske