Tisztelt Látogató! Bár ez nem az a műsor, mielőtt kiválasztaná az Ön számára legideálisabb felfújható reklám terméket, kérem szánjon néhány percet arra, hogy végig olvassa, mi alapján érdemes döntenie! Ezzel nem csak Nekünk és a projekt minél gördülékenyebb megvalósításában segít, hanem rengeteg félreértést akadályoz meg. Köszönjük!
A felfújható, légtartó reklám eszközök megjelenésével robbant a gyártók legújabb trendje, de a zászlóshajókat, mint pl. a légtartó, állandó fújást nem igénylő reklám oszlopok, kúpok, felfújható reklám kapuk és rendezvény sátrak,stb. messze túlárazva kínálják a portfóliójukban megtalálható többi reklám eszközhöz képest. Érdemes tehát újragondolni mire is van szükségünk?!
Gondoljunk csak bele. Egy Supra-Tex 75 B1 anyagból készült reklám kapu valóban kétszer többet tud egy Cordura, vagy TENT-PES anyagból készült terméknél? Egy TENT PES-ből készült felfújható reklám valóban másfélszer tartósabb egy TPU-(E) + Poliészter kombóval ellátott anyagból készült reklám figura anyagánál? Egyáltalán szükségünk van erre a rengeteg tudásra,és anyag típusra? Nos, Igen is, meg nem is.
Egy speciális anyagokat megkövetelő kiállítás, vagy áruház dekoráció elkészítését hiába szeretnénk költséghatékonyan megoldani, vannak esetek amikor kompromisszumok nélkül vagyunk kénytelenek a kampányt lebonyolítani, de mikor is kell ezen irányvonalak mentén haladni?
A tudatos vásárlás alapfeltétele az ár-érték arányra építő szemlélet gyakorlati alkalmazása. Az innováció szó a latin in-novare kifejezésre vezethető vissza, amelynek jelentése: "újulásban" További fogalommeghatározásról már felesleges elmélkednünk, hiszen a laikusok számára is egyértelmű, hogy a felfújható reklámok piacán, csak úgy mint minden piacon, elengedhetetlen a megújulásra való képesség. Az innovációs tevékenység eredményeként az egyes gyártók olyan trendeket hozhatnak létre, amelyek a termékpalettától függetlenül legalább 1-2 évre meghatározzák majd a fejlesztések irányát, de merre is mutat a nyíl?
A legjobb termékpalettával az a gyártó rendelkezik, aki termékeivel minden ársávban jelen tud lenni, és széles kínálatával tudja kielégíteni a legkülönbözőfélébb igényeket. Bár könnyű elveszni az anyagok, és a minősítési követelmények útvesztőjében, a megrendelő számára ez nem is releváns. Amennyiben megrendelés előtt átgondoljuk mire, hol, mit és mennyi időre használunk, minden bizonnyal rengeteg időt, és pénzt takaríthatunk meg. Azt, hogy az Önök számára mi a legideálisabb, a gyártó, azaz Mi határozzuk meg az Önök által megadott paraméterekre támaszkodva.